سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ گئجه لریم حارام حارام حارام اونا دیین گلسین

نظر

دانلود و متن آهنگ آذربایجانی تورال داوودلو گجلریم حرام حرام

 Tural Davutlu Gecelerim Haram Haram
دانلود آهنگ تورال داوودلو به نام گجلریم حرام حرام 

 

من اونو اوزوم قدر سئومیشم
من اونو کونلومه همدم سالمشام
اما او بیلمیر نه آجلار چکمیشم
اما او بیلمیر گیزلی گیزلی یانمشام

???

گجلریم حرام حرام اونا دیین گلسین
نفس آلا بیلمیر داریخر اونا دیین گلسین
بلکه ده منن جانمی آلماغ ایستیر او
راضیم آلسین آلسین تمام اونا دیین گلسین
گجلریم حرام حرام، حرا اونا دیین گلسین
نفس آلا بیلمیر داریخر اونا دیین گلسین
وصالم حسرته دوندو حیاتم ظلمته دوندو
اونو من سیرداشم اونا من همدمم
اونو من اللهن یازیسی بیلمیشدیم

???

گجلریم حرام حرام اونا دیین گلسین
نفس آلا بیلمیر دارخر اونا دین گلسین
بلکه ده منن جانمی آلماخ ایستیر او
راضیم آلسین آلسین، تمام اما دیین گلسین

منبع : دانلود آهنگ ترکی